Автор Уред за икономия на ток Energy Saver Pro или как ни цакат за пореден път!

17
Уреди за икономия на ток Energy Saver Pro или YЕS-ВOX или Electricity Saving Box или други подобни...

Попаднах на една интересна руска статия, в която един електроинженер доказва цялата безсмисленост на споменатите в заглавието уреди. И тъй като и аз съм инженер и отдавна се дразня как лъжат хората около мен с тези устройства, но честно да си кажа нямах време за просветителска дейност, много се зарадвах когато видях готова статия за това, което отдавна желая да напиша самостоятелно. Та сега само се наложи да я преведа. Абсолютно съм съгласен с всичко написано.

И така, начало. Ще има 8 снимки и текст!

27903-0
Не съм гинеколог, но мога да погледна...

Икономическите сътресения карат всеки от нас да се замисли за съкращаване на разходите. И на последно място ние искаме да се отказваме малките радости като: храна, шопинг или посещение на кино. Докато се чудите как да спестите, изведнъж отговора сякаш ви намира сам. Добрия съсед, услужливия колега или просто рекламата в интернет ви предлага да си купите малка кутийка, която ще ви помогне да намалите своите разходи за електроенергия. Включваш уредчето в контакта, и икономията започва да те радва с ръст в десетки проценти! Доказателствената база за ефективността на тази космическа технология се основава на одобрителни коментари в сайта на продавача (например тук (бел. прев.)) от щастливите купувачи и също така неоспорими видеоклипове в YouTube. Но дали наистина всичко е толкова хубаво както ни го описват на сайта?

Разглобяваме уреда за икономия на електроенергия

Искате ли да станете приказен герой? Не някакъв си там американски Супермен или Спайдърмен, а например истински Буратино!
За тази цел не трябва да ходите в полето на чудесата и да закопавате в земята пет златни монети в полунощ… Достатъчно е само да си купите ето такова устройство, което се нарича «Energy Saver Pro» или по някакъв друг подобен начин.

27904-0