Автор Завода на Porsche в Лайпциг



Ето на това място се случва едно от най-важните неща, така наречената «сватба» — съединяването на шасито и купето. Тук се появява автомобила.

28293-0

Завода в Лайпциг е «безхартиен» — по време на сглобяването на автомобилите не се използват никакви хартиени носители за определяне на окомплектовката. На стъклото на задната врата се слага устройство, което дава на монтажниците цялата необходима информация.

28294-0

Монтаж на гумите.

28295-0



Участък за финален тест на автомобилите.

28298-0


И ето, първа глътка въздух за новороденият автомобил от тази велика марка. Мястото на ключа традиционно е от ляво на волана. Така е било и при всички спортни автомобили, участващи в ралито «24 часа Льо Ман» — ключа е от ляво, за да може състезателя да запали автомобила преди да е седнал в него.

28300-0

Административните помещения на завода изглеждат ето така.

28301-0

Столова за работниците.

28302-0

За да работят добре, трябва добре да се хранят. Столовата в завода предлага изключително вкусна и качествена храна на половин цена, другата половина се поема от завода.

28303-0






Когато си тръгвах видях как работниците от първа смяна се насочват към портала. Тези хора правят най-добрите автомобили в света.

28309-0

Пътувайки към вкъщи си мислех какво невероятно уважение предизвиква този немски подход към техническото творчество, труда, реда и дисциплината. Затова немците умеят да правят истински автомобили.

28310-0

Наистина са го пипнали германците ...  :P

Манджите изглеждат супер!

Манджите изглеждат супер!

и колите не са лоши  :biggrin:
Не съм гинеколог, но мога да погледна...

бахти чистия завод
Спрях тревата, сега с мен даже котката не разговаря.

бахти чистия завод

да бе, човек няма къде да си хвърли фаса  :rulez:

Възхително - и завода и колите... абе,  немска работа  :beer: