Автор 3 истории, които трябва да знаят всички бизнесмени!

5
Това са потресаващи истории, които показват как фирмите трябва да се отнасят към своите клиенти.
В този свят няма нищо по-приятно от добротата и приятните взаимотношения. Ние всички много добре разбираме как работят човешките взаимотношения. Ние обичаме тези, които се отнасят добре с нас,и се стараем да се обградим от тези, които се държат лошо с нас. Абсолютно същата система работи и в бизнеса. Разликата е само в това, че тези принципи работят много по-бързо и по-широко отколкото в личния живот.
Много компании не се замислят над това, смятайки че всчико е бизнес и няма нищо лично. Това не е истина. В този материал ви предоставяме три истории за това как някои фирми се отнасят към своите клиенти. Да останете равнодушни е невъзможно. Да не заобичате тези фирми - също.

Жирафен хляб

Веднъж в офиса на веригата супермаркети Sainsbury’s идва писмо от някоя си Лили Робинсън. Неговото съдържание е следното:
«Уважаеми Sainsbury’s!
Защо вие наричате „тигровия хляб“ тигров? Повече ще му отива да се казва „жирафен хляб“.
С любов, Лили Робинсън
Възраст — 3,5 години».
След две седмици момиченцето получава отговор:

«Скъпа Лили!
Много благодаря за гениалната идея да сменим името на хляба — този хляб наистина повече прилича на жираф, отколкото на тигър. Така го е нарекъл пекаря, който го е измислил много отдавна, навярно на него му се е сторило че коричката е на ивици като на тигър. Може би той просто е бил глупав.
Ние много се зарадвахме на твоето писмо, и затова ти подаряваме карта на стойност 3 фунта, за да можеш да опиташ обновения „жирафен хляб“.
Ще се видим в супермаркета.
С уважение, Крис Кинг
Възраст — 27,5 години».

2661-0
Не съм гинеколог, но мога да погледна...

Любимата играчка

Ние с жената и децата почивахме няколко дена в хотел Ritz-Carlton във Флорида. Когато се върнахме в къщи ние забелязахме, че любимия жираф на нашия син с име Джош (жирафа) е останал в хотела. Много родители знаят как децата се привързват към техните любими играчки. Наложи се малко да поизлъжен сина: «Джоши е наред, — му казвахме ние, — той просто реши да поостане още малко на почивка».
Същата вечер ни звънна мениджъра на хотела Аарон и ни съобщи, че играчката е при тях. Аз му разказах за историята с която успокоих сина и го помолих да заснеме Джоши до басейна като доказателство за моя син. Аарон се съгласи.
След два дена по пощата ние получихме Джоши заедно с няколко снимки: Джоши до басейна, Джоши и приятелите му (други играчки) и Джоши зад волана на автомобил за голф.
Няма нужда да споменавам, че моето семейство вече отсяда само в този хотел когато сме във Флорида. Това е пример за такова обслужване — който аз винаги давам на своите сътрудници: създавайте такива условия за клиента, че те да разкажат за това на своите приятели. Само така може да се достигне успех в сферата на услугите.
Крис Херн шеф на консултантската фирма Mercantile Capital Corporation (Флорида)

2662-0
Не съм гинеколог, но мога да погледна...

Не съм гинеколог, но мога да погледна...

Не съм гинеколог, но мога да погледна...

Предпремиера
През 2005 година на Колби Къртин, 10-годишно момиченце диагностицират рак. Умиращото момиче вижда рекламно клипче на филма «В небето» на студиото Pixar и няма търпение кога филма ще излезе на екраните
Обаче Колби вече е твърде слаба за да бъде откарана на кино - тя е била в болница. Но тя много мечтае да изгледа анимационния филм «В небето».
Приятели на семейството съобщават на фирмата Pixar за желанието на умиращото момиче. Представител на фирмата идва в Калифорния и донася DVD c филма, който още не е излязъл официално. Приблизително седем часа след като момиченцето вижда филма то умира.
Майката на  Колби, Лиза разказва, че очаквайки филма тя попитала дъщеричката си дали ще може да дочака, на което момиченцето отговаря: «Аз съм готова (да умра), но аз ще дочакам филма». По време на прожекцията има моменти в които на Колби не и достигат сили да държи очите си отворени, тогава майка и започва да и разказва какво се случва на екрана, след като филмчето свършва тя пита дали филмчето и е харесало в отговор момиченцето кимва.

2665-0
Не съм гинеколог, но мога да погледна...

Много разтърсваща е историята на Колби. Това трябва да го прочетат всички - политици, бизнесмени, обикновени хора, всички. Правенето на добро ви връща добро, злото връща зло... :idea:

 

post Малкото дърво на маймунките - 14,00 лв
thumbКой ще бутне най-малко маймунки!
post Baby Dove Wipes Sensitive Moisture - 4,60 лв
thumbБебешки мокри кърпички за чувствителна кожа в опаковка от 50 броя от серията "Baby Dove"
post Baby Dove Wipes Rich Moisture - 4,60 лв
thumbБебешки мокри кърпички за нормална до суха кожа в опаковка от 50 броя от серията "Baby Dove"
post Baby Dove Nappy Cream Rich Moisture - 4,29 лв
thumbБебешки крем против подсичане от серията "Baby Dove"
post Baby Dove Shampoo Rich Moisture - 5,88 лв
thumbБебешки шампоан от серията "Baby Dove"
post Baby Dove Lotion Sensitive Moisture - 6,64 лв
thumbБебешки лосион за чувствителна кожа от серията "Baby Dove"
post Baby Dove Lotion Rich Moisture - 6,64 лв
thumbБебешки лосион за нормална до суха кожа от серията "Baby Dove"
post Baby Dove Head to Toe Wash Sensitive Moisture - 6,40 лв
thumbБебешки душ гел за чувствителна кожа от серията "Baby Dove"